moltes felicitats
HUI 19 DE JUNY PODEU CONSULTAR LA WEB FAMILIA PER VEURE
ELS INFORMES D’ AVALUACIÓ.
PER FAVOR LLEGIU TOTA LA INFORMACIÓ QUE APAREIX AL
SEGÜENTS APARTATS:
-TERCERA AVALUACIÓ : CAL MIRAR L’ APARTAT DE PROJECTES O UNITATS DIDÀCTIQUES I LES CAPACITATS .
-AVALUACIÓ FINAL: CAPACITATS (IGUAL QUE A LA TERCERA) I OBSERVACIONS.
PER A QUALSEVOL DUBTE O ACLARIMENT FEU SERVIR EL CORREU
I ARA...
https://drive.google.com/file/d/19L9ktUBXoH_5UOGIoZLrwv3VxHL3einV/view?usp=sharing
Passeu-ho d’allò més bé… bon estiu !!!!!
----------------------------------------------------------------
Benvolgudes famílies us faig arribar propostes per a
seguir treballant aquest estiu amb els vostres fills/es.
Es tracta d’un recull de suggeriments que els ajudarà a
reforçar el que han aprés i a continuar treballant els hàbits.
- Fer-los tenir cura d’ells
mateixos, vestir-se, despullar-se, rentar-se, anar sols al wc, pentinar-se,
dutxar-se, raspallar-se les dents posar-se les sabates i cordar-les, menjar a
soles, etc. Aquestes tasques a les que moltes vegades
no parem atenció, són molt importants i preparadores per a l’activitat escolar.
-Ajudar en les feines de la
casa ( regar plantes, ajudar en la cuina, ordenar i guardar roba i joguines;
parar i llevar taula; etc)
-Normes de saber estar dins i
fora de casa.
-Jugar a l’aire lliure, nadar, anar
en bicicleta, patinet, patins, anar a comprar, descansar, alçar-se tard,
desdejunar súper bé, menjar gelats, fer excursions, embrutar-se…
- Propiciar converses ( EN
VALENCIÀ) en qualsevol moment dela vida diària, procurant que cada vegada
s’explique millor quan parla de: imatges, fotos, pel.lis, dibuixos, contes,
viatges, jocs…, amb la qual cosa enriquiríem el seu vocabulari.
- _ Jugar a : “veig, veig… coses
de color…”;
“veig, veig… coses que comencen
per…;
“ ha arribat un vaixell carregat de…
“dir noms de”… fruites, animals,
verdures, colors, coses de la cuina, coses del menjador, coses del
parc, …
-
Inventar frases (EN VALENCIÀ)
i dibuixar-les.
-
Fer xicotets
dictats de paraules, frases...
-
Escriptura
espontània.
-
Fer llistats de
noms, coses per a comprar, receptes de cuina.
-
Dir o escriure paraules
curtes , llargues
- _ Jugar a inventar i escriure
endevinalles, redolins
-
Llegir cartells en majúscula que veuen pel carrer
- _Comptar les escales, els dies
de la setmana, comptar cap a
davant i cap en darrere fins el 10, escriure xifres…,
posar el número anterior i posterior
(d’1 al 10)
- _ Fer sumes senzilles ( sense
passar de 10)
-
Fer series fins a
quatre elements (amb pedretes, cargols, ....)
-
Repassar les
formes geomètriques.
-
Plantejar situacions que els
animen a dibuixar (una eixida, una visita als familiars, anar al parc, inventar
personatges...) utilitzant pintures, ceres, retoladors,
aquarel·les, etc (cal tindre al seu abast tots aquest
materials per potenciar la seua motricitat fina i
creativitat). És molt important valorar i
alabar tots els seus treballs per senzills i insignificants que us puguen
parèixer, parlar molt amb ells/es, escoltar-los i ajudar-los.
- - Jugar a jocs de taula en família,
cartes, dòmino, parxís, oca, etc, explicant les normes i fent-los respectar el
torn.
Les activitats han de
ser de curta durada per no
cansar-se i assegurar-nos
el manteniment de l’atenció i l’èxit de l’activitat.
Que siguen agradables
per al xiquet/a i que no les vegen com una obligació.
En fi…
gaudiu de l’estiu i, per suposat, dels bons
moments.
DURANT AQUEST ESTIU :
RECORDEU ENVIAR DIBUIXOS D’ANIMALS, PLANTES, PAISATGES...DE LA MAR. I QUAN TORNEM AL PROPER CURS PUGAM FER ELS MURALS A LES PARETS DEL PATI PER A FER UNA ESCOLA REBONICA. PODEU ENVIAR-LOS AL CORREU DE LA CLASSE.
------------------------------------------------------------
DILLUNS 15 DE JUNY
ANEU A LA PÀGINA PRINCIPAL DEL BLOG I VOREU
------------------------------------------------------------

SEU TRES EN RATLLA...HA GUANYAT
LA PARTIDAAAAAA !!!!!!!
------------------------------------------------------------
OLE PAULA, SUPER BÉ !!! 👄



------------------------------------------------------------

QUÈ TREBALLADOR ESTÀ DENIS. 👍
------------------------------------------------------------
MIREU IRIS I PEDRI QUÈ DIVERTITS I FRESQUETS ESTAN !!! 👄👄
------------------------------------------------------------
DEURES D'AQUESTA SETMANA D' IMRAN
------------------------------------------------------------
DEURES SETMANA 8 AL 12 DE JUNY
LECTOESCRIPTURA
LLETRES x , y, z
- ESCRIU QUATRE PARAULES QUE CONTINGUEN L’ X I FES EL
DIBUIX.
- ESCRIU QUATRE PARAULES QUE COMENCEN PER Z I FES EL
DIBUIX.
- COPIA LES FRASES I RODEJA LES PARAULES QUE
CONTINGUEN L‘ Y
·
HE COMPRAT UNA
CANYA DE PESCA
·
L’ARANYA
ESTAVA MOLT CANSADA.
·
AQUEST ESTIU
ANIRÉ A LA MUNTANYA
- AMPLIACIÓ DE VOCABULARI. LLEGIR.
XAPA – XAMPÚ – XAROP – XUFA – XURRO
YOEL – YAIZA – YOUSRA – YAGO –
ZOO – ZETA – ZULEMA – ZERO –
ZIG-ZAG
MATEMÀTIQUES
FIXAT EN LA IMATGE I CONTESTA:
QUANTS XIQUETS I XIQUETS HI HA? HI HA _______ XIQUETS /ES
QUANTS SÓN XICS? HI HA _____ XICS
QUANTS SÓN XIQUES? HI HA ____
XIQUES
QUANTES PALMERES HI
HA? HI HA ______ PALMERES
QUANTES OMBREL.LES HI
HA? HI HA _______ OMBREL.LES
QUANTS CRANCS HI HA? HI HA __________ CRANCS.
ARA FITXAT EN AQUESTA I…
- QUANTS PEIXOS HI HA? HI HA ______ PEIXOS
- DIR COSES QUE HI HA AL DIBUIX. EXPLICAR QUÈ
VEUS.
- ESCRIU 4 PARAULES RELACIONADES AMB LA IMATGE.
FIXA’T BÉ I A VORE SI
TROBES EL CAMÍ D’EIXIDA. (No cal imprimir, mirant la imatge i seguint amb el
dit podeu trobar-les)
MANUALITAT:
Si aneu a la platja podeu recollir
pedretes i decorar-les per a jugar al tres en ratlla.
Material: - 1 tauler o dibuix
com el model
- 3 pedres o qualsevol objecte del mateix color
- 3 pedres d’un color diferent que l’anterior.
Instruccions : El primer jugador ha de posar la seua peça en el punt
central.
El segón jugador ha de col.locar la seua peça en un dels
punts
restants. Correlativament
ambdós jugadors han d’anar posant les
seues peces en els distins
puns buits. Durant la partida cada jugador
ha d’anar movent
alternativament les peces. Guanya el jugador que
primer col.loca les seues
tres peces en línia recta i diu:” tres en ratlla”.
LES CANÇONS D’AQUESTA ÚLTIMA SETMANA SÓN RELATIVES A L’ESTIU.
EL VIDEO D’ AQUESTA SETMANA, continuem
amb el paper…
El conte del vaixell pirata
https://drive.google.com/file/d/1PRvkqcysR6l-q0gILVhYMH-AFbj3fRYs/view?usp=sharing
-------------------------------------------------------------
ELOÀ ESTÀ MOLT TREBALLADORA I M'ENVIA VIDEOS ON SÍIIII PARLA 👏👏👄
-------------------------------------------------------------
PAULA RIHAM
GUARDEU EL BARRET DE PAPER 👍👍 QUE AL PRÒXIM VÍDEO ANEM A TRANFORMAR-LO EN... PART DEL PROTAGONISTA DE LA NOSTRA HISTÒRIA.
-------------------------------------------------------------
MOLT TREBALLADORA ELSA. 👄
-------------------------------------------------------------

PLASTELINA QUÈ XULES...

JA TENS TOTES LES SIL.LABES FETES? 👍
-------------------------------------------------------------

RIHAM HA TROBAT LES DIFERENCIES
HA SUMAT I HA ESCRIT PARAULES
👍👍
-------------------------------------------------------------
SUPER BÉ ELSA !! 👏
-------------------------------------------------------------
DENIS VA TREBALLANT MOLT BÉ !!
-------------------------------------------------------------
LA MANUALITAT M'ENCANTA PAULA 👏👏👏

-------------------------------------------------------------
MAREEEE QUINA PISSARRA MÉS GRAN ASIER...👌👏👏
EL MARC DE FOTOS ESTÀ MOLT BÉ ASIER!
-------------------------------------------------------------
HOLA UNICONIS, COMENCEM LA SETMANA I ... EL MES DE JUNY
DEURES SETMANA 1 AL 5 DE JUNY
LECTOESCRIPTURA
-
CONTINUEM RETALLANT SÍL·LABES PER A FORMAR
PARAULES.
VA – VE
– VI – VO - VU
NA – NE
– NI – NO - NU
LLETRES V , W
- ESCRIU QUATRE PARAULES AMB V I FES EL
DIBUIX.
- COPIA LES FRASES I RODEJA LES PARAULES QUE
COMENCEN PER W .
·
VIOLETA VOL ANAR AL
WATER
·
EL WAPTERPOLO
ÉS UN ESPORT
- AMPLIACIÓ DE VOCABULARI. LLEGIR.
VAGÓ - VENT- VIRUS - VOCAL - VUIT
WATER - WATERPOLO – WINDSURF
-ESCRIPTURA ESPONTÀNIA: AQUESTA
SETMANA, DONAREM UN PASSET MÉS. HO FAREU SENSE LES CASELLES.
MATEMÀTIQUES
CONTEM ELS PUNTETS I
POSEM EL RESULTAT.
FIXA’T BÉ I A VORE QUANTES DIFERÈNCIES TROBES. (No cal imprimir, mirant les imatges podeu
trobar-les)
HE
TROBAT: _________ DIFERÈNCIES

FES UN XURRO DE PLASTILINA:- CURT I FORMA LA V
- LLARG I FORMA LA W
EL VIDEO D’ AQUESTA SETMANA,
JUGANT AMB EL PAPER ...
https://drive.google.com/file/d/1_c3A3iNFAXABDy1MAQsWREhdlPXL3LCE/view?usp=sharing
-------------------------------------------------------------
UN VIDEO D'IRIS... SUMANT. MOLT BÉ !!!!
https://drive.google.com/file/d/13AAgxtpGU-rTeIpIHOtlQ-pYrURl42_L/view?usp=sharing
ACÍ TENIU UN VIDEO D' IRIS FORMANT PARAULES. ÉS UNA CAMPEONA!!
https://drive.google.com/file/d/181cNpv-ibIQacduA9QJ0_9e5wHpK5zZ4/view?usp=sharing
-------------------------------------------------------------
ACÍ TENIU A ANYA I KEYLA AMB EL SEU SAMBORI.QUÈ DIVERTIT!!!
-------------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------
MIRA QUÈ XULO !!!!!👍


JORGE QUÈ BÉ TREBALLES!!
-------------------------------------------------------------
ELS SANDWITX DIVERTITS DE PAULA... UMMMM QUÈ BONS!!!
PAULA HA FET EL SEU SAMBORI A LA MUNTANYA. QUÈ DIVERTIT!!!
--------------------------------------------------------------

ASIER MOLT BÉ LES SIL.LABES I ELS NÚMEROS AMB ELS TAPS.
--------------------------------------------------------------
QUÈ BÉ HO PASSES
AMB ELS TEUS GERMANS
![]() |
QUÈ XULO ESTÀ EL JOC DE COLAR LA BOLETA |

MOLT BÉ LES SUMES 👍
--------------------------------------------------------------
ASIER INVENTA SUDOKUS I SUMA MOLT BÉ!! 👍👍

LLETRES I NÚMEROS MOLT BEEEEÉ.
--------------------------------------------------------------
MIREU COM SUMA PAULA. 👍


PAULA EIXE REDOLÍ ESTÀ MOLT BÉ I EL MARC DE FOTOS QUE LI HAS FET AL PAPÀ ESTÀ SUPER ...
--------------------------------------------------------------
MOLT BÉ DENIS...👌👏
--------------------------------------------------------------
SETMANA DEL 25 AL 29 DE MAIG
LECTOESCRIPTURA
-
CONTINUEM RETALLANT SIL.LABES PER A FORMAR PARAULES.
LLETRES T I U
- ESCRIU QUATRE PARAULES AMB T I FES EL DIBUIX.
- ESCRIU QUATRE PARAULES AMB U
I FES EL DIBUIX.
ESCRIPTURA ESPONTÀNIA: (ESCRIU ALS QUADRETS LA PARAULA, SI ET FALTA ALGUNA LLETRA AMB AJUDA
DELS PARES ESCRIU-LA BAIX CORRECTAMENT)
U
|
K
|
E
|


- AMPLIACIÓ DE VOCABULARI. LLEGIR
TAULA – TINTA - TAURÓ
– TENIS - TETERA - TOS
UKELELE - UNGLA – ULL
– USAR – ÚLTIM
Rodeja totes les
“T” i les “U” I APUNTA…
QUANTES “T” HI HA
QUANTES “U” HI HA
ANEM A INVENTAR REDOLINS, ELS ESCRIBIU A UN FULL O CARTULINA I DECOREU. ACÍ TENIU
EXEMPLES.
PODEU FER UN REDOLÍ AMB LES PARAULES: CLAU I DAU // PANDERETA I XIQUETA // PINGÜÍ I VIOLÍ
MATEMÀTIQUES
- COLOQUEU ELS TAPS DE FALTEN, EN CASA PODEU FER ALTRES
MODELS.
- FEM SUMES AMB TAPS.
- SUMEU I RELACIONEU AMB FLETXES EL RESULTAT.
PSICOMOTRICITAT.
QUAN ANEU AL CARRER A PASSEJAR O AL
PARC PODEU CONSTRUIR UN SAMBORI AMB CLARIONS DE COLORS. ( i és clar jugar)
MANUALITAT:
ANEM A FER UN MARC DE FOTOS : AGAFEU
EL FULL, EL DECOREU COM INDICA EN EL DIBUIX , QUE ELS PARES US TALLET ELS
CANTONS I AMB UN PALET O BOLI “ENROSCAR”CAP A DINS I… JA EL TENIU. PODEU POSAR
UNA FOTO DINS O UN DIBUIX.
REPASEM LA CANÇÓ DE LES ESTACIONS DEL ANY DE DAMARIS…
https://youtu.be/acZUIUQS5Rg
EL VIDEO DE AQUESTA SETMANA ÉS UNA RECEPTA DE CUINA.
--------------------------------------------------------------
OLE MIRHA ! CONTINUA AIXÍ 👌
--------------------------------------------------------------
DIMECRES 20 DE MAIG
QUÈ TREBALLADORA ÉS PAULA !!!
--------------------------------------------------------------
MIREU QUÈ GRACIOSA ESTÀ PAULA...
PAULA TAMBÉ VA FENT POQUET A POQUET LES SÍL.LABES.
--------------------------------------------------------------

QUÈ BONIC MIRHA,
ESTÀ MOLT BÉ!
ESTÀS TREBALLANT MOLT.
--------------------------------------------------------------
ELOÀ VA ADELANTANT MOLT I EN ELS VIDEOS QUE ENVIA COMPTA NÚMEROS I FORMA PARAULES AMB LES SÍL.LABES QUE HA RETALLAT.

--------------------------------------------------------------
SETMANA DEL 18 Al 22 DE MAIG![]() |
Añadir leyenda |
LECTOESCRIPTURA
- DIR 3 PARAULES QUE COMENCEN PER LA LLETRA R I 3 QUE ACABEN.
- FER 3 DIBUIXOS DE COSES QUE COMENCEN PER S
- VOCABULARI : LLEGIR
RAM -
REGAL- RIURE - RODA - RUTINA
SAFATA -
SERRA - SIS - SOFÀ – SUPERMERCAT
- PODEM AUGMENTAR EL JOC DE LA SETMANA PASSADA AMB LES SIL.LABES
. LES ESCRIVIU A UNA CARTOLINA, FULL, CARTÓ …, REPASSEU EN RETOLADOR,
PINTEU PER DAMUNT EN LA PINTURA TOMBAETA, RETALLEU AMB UN POQUET D’ AJUDA I HO
GUARDEU EN UNA CAIXA JUNT A LES ALTRES I A FER PARAULES.
FER UN
RECORREGUT BUFANT AGAFAR PAPERETS, LACASITOS
UNA
PILOTA,TAP ,ROLL..
ASPIRANT EN UNA PALLETA
POSICIONS LLENGUA DAVANT L’ESPILL
2. Inspirar pel nas i tirar l'aire per la boca bufant tres vegades,
fort.
3. Inspirar pel nas i tirar l'aire per la boca amb vibració
de llavis i llengua alhora (pedorretes amb la boca).
. Llenguatge repetit: R suau, forta i doble RR
•Repetir les següents paraules: riure, branca, rata, riu,
rem, rus, granota, ros, gos, parra, gossa, corral, carro, trencat, rotllo, roig,
terra, serra, rabosa, barril, esborrar, ruc, ferro, esborrany, Enric, corretja,
ferrocarril, pujar, llegir, agranar, veure, tocar…
Ritme:
Palmades acompanyant les paraules anteriors (síl·labes),és a dir,
ra- ta (2 palmades
) fe-rro-ca-rril (4 palmades )
formant frases curtes,
per exemple:
- La rosa, la branca, el gos, el riu, el ruc….
- El carro és roig, el ruc corre, el gos mou la cua,…
Onomatopeies:
•Com sona la moto quan arranca?
•Com fa la serra quan talla la fusta?
•Ara telefonen: ring,
ring, ring, ring...

EMBARBUSSAMENT : l’ embarbussament és un ”trabalenguas”. Es
tracta d’ aprendre-ho, de recitar-ho a poc a poquet, ràpid… marcant les
síl·labes amb palmades…
QUE US HO LLIGEN ELS PARES O MARES I VOSALTRES HO APRENEU I
HO DIBUIXEU.
PLOU
POC, PERÒ PER AL POC QUE PLOU, PLOU PROU.
RODEJA LA P I DIGUES
QUANTES HI HA.
MATEMÀTIQUES
EN UN FULL
- PRACTIQUEM ELS NÚMEROS I VALOREM EL SEU ÚS, ESCRIVINT:
- EL DIA, MES I ANY.
- NÚMERO DEL PATI I DEL PIS.
- TELÈFON.
- QUANTS SOU A CASA.
- COM ÉS LA TEUA MESURA DEL PEU.
- PREU D'ALGUNA COSA QUE TINGA ETIQUETA.
- SUDOKUS (EXEMPLE, NO FA FALTA IMPRIMIR), podeu dibuixar el
quadrat dividit en quadres i els xiquets/tes poden fer els dibuixos, vosaltres
poseu els dibuixos fixos i ells que ómpliguen els buits.

PSICOMOTRICITAT:
PRACTICAR L'HABILITAT D’ABOTONAR BOTONS GRANS I XICOTETS ( BABI,
CAMISA...)
DIBUIXAR EN UN PAPER O TROS DE TELA UNA S GRAN I DEIXEU-LOS UNA AGULLA AMB FIL O
LLANA PERQUÈ REPASSEN LA FORMA DE LA
LLETRA COSINT SOTA LA VOSTRA SUPERVISIÓ.
ESCOLTEM I APRENEM AQUESTA NOVA CANÇÓ
LA DATA DE Damaris Gelabert
AQUESTA SETMANA EL VIDEO ÉS UN
JOC
--------------------------------------------------------------
DIVENDRES 14 DE MAIG
ELSA... QUÈ BÉ HAS FET LES SÍL.LABES, POC A POC LES TINDRÀS TOTES FETES PER A PODER FORMAR TOTES LES PARAULES QUE VULGUES.
--------------------------------------------------------------
QUANTES SÍL.LABES HAS RETALLAT JA, PEDRI, MOLT BÉ AIXÍ PODRÀS FORMAR MOLTES PARAULES.
---------------------------------------------------------------

---------------------------------------------------------------
DIMECRES 13 DE MAIG
ASIER...QUÈ LLEST , XULO, BONIC I DIVERTIT !!!
----------------------------------------------------------------
ANYA I KEYLA QUÈ COLORS I QUINA LLETRA MÉS XULA!!
----------------------------------------------------------------
MIREU COM VA TREBALLANT !!! DENIS

----------------------------------------------------------------
DILLUNS 11 DE MAIG
SETMANA DEL 11 AL 15 DE MAIG
LECTOESCRIPTURA
-ESCRIURE EL NOM I COGNOM DELS COMPANYS DE LA CLASSE QUE TINGUEN LES LLETRES P I Q , PODEN ESTAR AL PRINCIPI , AL MIG O AL FINAL. RODEJAR AQUESTES LLETRES.
-EN UNA CARTOLINA ESCRIVIM LES SEGÜENTS SÍL·LABES, (LES PODEN ESCRIURE ELS MATEIXOS XIQUETS/ES) LES RETALLEM I JA PODEM JUGAR A FORMAR PARAULES. SEMPRE EN MAJÚSCULES.
![]() |
Exemples: PA – LA / DI – A / LI - LA
VOCABULARI : PAPER – PERA – PIPA – PONI – PUMA
QUATRE – QUETXUP – QUILO – QUIOSC - QUADRAT
-JOC DE CONCIENCIA FONOLÒGICA AMB LA LLETRA P

COPIEU LA DITA I EL DIBUIX A UN FULL ( NO CAL IMPRIMIR-LA) I ESCRIU LA PARAULA QUE FALTA, (ÉS “PRAT”).
(GUARDEU LA FITXA AL CANÇONER). PODEU FER UNA VORETA AL VOLTANT DEL FULL PER A DECORAR.
MATEMÀTIQUES :
- ANEM A FER SÈRIES DE TRES OBJECTES
- SUMEM
PODEM SUMAR AMB ELS DAUS O AMB TAPS DE PLÀSTIC. ANOTEU QUATRE SUMES. ELS TAPS TAMBÉ PODEU ORDENAR-LOS DES DE L’1 FINS AL FINS Al 10 I CAP ENDARRERE .
- JUGUEM A AMAGAR-SE, EL QUE PAGA COMPTA FINS A 20.
US PROPOSEM UNA ACTIVITAT RELAXADA, ESPERE QUE US AGRADE
MASSATGES de DAMARIS : https://youtu.be/2RaUhbr7Jms
TRUC DE MÀGIA
US HE GRAVAT UN VIDEO ESPERE QUE VOS AGRADE.
----------------------------------------------------------------
PAULA I LA SEUA GERMANA DE PASSEIG PER SANT CRISTÒFOL
----------------------------------------------------------------
JORGE ...AIXÒ ESTÀ MOLT BÉ!!!
----------------------------------------------------------------
PEDRI TAMBÉ MOLT TREBALLADOR
----------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------
MIREU L'ENDEVINALLA DE...
ANYIA I KEYLA
------------------------------------------
-------------------------------------------
--------------------------------------------
DISSABTE 9 DE MAIG
AVIU ÉS L'ANIVERSARI DE... DENIS
FECILITATS 👄👄👄👄👄
--------------------------------------------
DIJOUS 7 DE MAIG
ACÍ TENIM A PAULA SUMANT, UNA DE LES ACTIVITATS D'AQUESTA SETMANA.
--------------------------------------------
MIREU COM BALLEN
I CANTEN ANYA I KEYLA LA CANÇÒ DE L'ABECEDARI... M'ENCANTA !!
--------------------------------------------
DIMECRES 6 DE MAIG
--------------------------------------------
DILLUNS 4 DE MAIG
DEURES DEL 4 AL 8 DE MAIG
LECTOESCRIPTURA:
NOMS I COGNOMS D'ALTRES DOS COMPANYS/ES: copiar-los, comptar les lletres, quantes lletres hi ha iguals, envoltar les que tenen en comú amb les teues…
Ara anem a intentar escriure només el nom dels companys sense copiar.
LLETRES: L’N i l 'O:
Dir paraules que comencen per N.
Escriure-les en majúscula.
Llegir i fer un dibuix de les següents paraules :
NINA- NÚVOL- NEU i després relacionar dibuix amb paraula mitjançant una fletxa.
Escrivim 3 paraules que comencen per l’O i 3 paraules que acaben per aquesta lletra.
Les lletres d'aquesta setmana si les juntem diuen NO. INVENTEM frases amb la paraula"NO"
Exemple : NO TINC SON.
LLEGIR :: NOM – NOTA – NAS- NOVEL.LA - NOVEMBRE
ESCRIURE DE MANERA ESPONTÀNIA el nom dels dibuixos adjunts (primer el xiquet/a sols dient les lletres i col·locant-les en les caselles i després ho repetim a baix (sense esborrar) amb l'ajuda de l'adult. Cada xiquet/a estava en una fase d'escriptura, es tracta de practicar no de fer-ho bé a la primera.
Els dibuixos els teniu al vostre correu
MATEMÀTIQUES
Aquesta setmana classificarem i … a comptar.
1.-Agafeu una caixa i fiqueu un grapat de 5 coses diferents: macarrons, arròs, llentilles, taps, botons, boles, pipes..... Mesclar-ho bé i després a CLASSIFICAR.
Anota en un paper quantes coses hi ha de cada grup.
I si juntem dos grups diferents, quantes tindràs? Exemple : macarrons + boles. Arròs + llentilles
2.- Quan et menges una fruita, poma, nispro, mandarina… cerca les llavors i compta-les.
3.- En el cartó d'una ouera o en recipients transparents escriu els números en el fons i juga a agafar amb unes pinces de cuinar ossos de nispro, macarrons , qualsevol cosa que tingues per casa i col·loca en l'ouera la quantitat de coses que t'indica el número.
![]() |
ACTIVITATS PLÀSTIQUES
Feu una N gran i gruixuda i decora-la per dins amb: núvols de colors, números o també pots pegar-li el que has utilitzat en les classificacions ( arròs, macarrons ...)
Amb pinzells, retoladors, colors... ompli per dins una O d'ones amb diferents tons de blau.
ENDEVINALLA:
EXPERIMENT: Aquesta setmana l'experiment el veureu, ho hem gravat per a que el feu amb nosaltres. Espere què us agrade!!!!
ELS MESOS DE L' ANY , https://www.youtube.com/watch?v=WcQ14YH8sH8
--------------------------------------------
Mireu a Eloà amb l'experiment de la moneda
--------------------------------------------
Mireu a Anya i Keyla de passeig pel castell !!
--------------------------------------------
IRIS ...QUINA LLIBRETA MÉS GRAN PER ALS DEURES, MOLT BÉ !!!
--------------------------------------------
JORGE QUÈ FRESQUET ESTÀS AL RIU !!!
--------------------------------------------
ELSA ESCRIU MOLT BÉ DE MANERA ESPONTÀNIA !!
--------------------------------------------
--------------------------------------------
DIJOUS 30 D'ABRIL
MIREU COM PAULA HA FET LES FIGURES GEOMÈTRIQUES AMB PINCES
--------------------------------------------
DIMECRES 29 D'ABRIL
AVUÍ ÉS L'ANIVERSARI DE... ELSA
MOLTES FELICITATS !!!! 👄👄👄 👄👄
-------------------------------------------- DILLUNS, 27 D' ABRIL
Com ha anat el cap de setmana?Ací us deixe els deures d' aquesta setmana del 27 al 30 d'abril.
LECTOESCRIPTURA:
NOMS I COGNOMS D'ALTRES DOS COMPANYS/AS: copiar-los, comptar les lletres, quantes lletres hi ha iguals, envoltar les que tenen en comú amb les teues…
LLETRES: l’ L i l’ M:
Dir paraules que comencen per L ací inclourem les que comencen per LL, escriure al dictat 3 paraules (per exem. LABERINT, LASANYA, LILA, LOCOMOTORA, LUPA, LLAVI, LLEÓ, LLIMA, LLOP, LLUNA), fer un dibuix d'un LABERINT on cal trobar un LLIBRE D’ AVENTURES.
Amb l ‘ M, classificarem les paraules que ens diguen segons les seues síl·labes (ho farem, separant els colps de veu, ajudant-nos de palmades
(mar-ga-ri-da)
EXEMPLES:
1: MÀ, MEL, MOS
2: MUSSOL,MANGO – MUSCLE
3: MEDALLA – MICRÒFON -MÚSICA
4 o més: MELMELADA-MEDICINA-MORTADEL.LA.
LLEGIR :Triar paraules dels exemples o unes altres i què indentifiquen les lletres i intenten llegir-les.
ESCRIURE: de manera espontània el nom dels dibuixos adjunts* (primer ells/as sols dient les lletres i col·locant-les en les caselles i després ho repetim a baix - sense esborrar- amb l'ajuda de l'adult. Cada xiquet/a estava en una fase d'escriptura, es tracta de practicar no de fer-ho bé a la primera.
*(Ho teniu al correu)
DITA: Dibuixar-la en un foli, la paraula que falta és “ABRIL” que intenten escriure-la espontàniament, pintar i guardar en el llibre que tenim del cançoner.
MATEMÀTIQUES:
REPASSEM NÚMEROS 1-2-3-4-5-6-7-8 i presentem el 9 traç i quantitat.
- NÚMERO 9 ho tracem a un full i els xiquets/es ho repassen amb el dit, llapis, retolador, també podem repassar-ho en una caixa de sal, arròs..
- Copiar en un full i repassar amb llapis i després amb retolador.
- Repassem la silueta de les nostres mans obertes i pintem 9 dits.
- Comptar de l'1 fins a 9, intentar que compten cap endarrere (com si anara a enlairar un coet).
-Veure en el blog el vídeo del color dels besos i comptar quants cors apareixen en les fotos de les mestres i què color són.
- No trenqueu el full del calendari del mes d'Abril per a tindre presents els números i jugar a identificar-los.
ACTIVITATS MANUALS:
Feu un dibuix de la vostra primera eixida després del confinament: on heu anat, amb qui, si heu vist a algú…
I també no oblideu el dibuix de la mar (animals, plantes…) per al nostre projecte UNA ESCOLA REBONICA. Animals marins de la nostra mar mediterrània.
-Practicar la motricitat fina és molt important: us proposem aquesta activitat
1. Retalla a un full rectangles. O posa tires de llana com el model 2. Retalla tires de papers. Pot ser full blanc, fulls de colors o decorades per vosaltres.
3. Passa cada tira de paper pels rectangles.
Com? Una passarà per baix i una per dalt.
(ENVIEU FOTO)
EXPERIMENT : QUANTES GOTES D’AIGUA CABEN EN UNA MONEDA?
MATERIALS
- moneda
- comptagotes
- opcional colorant
PROCEDIMENT
L´experiment el podem fer a la cuina de casa.
Posa una moneda al banc i amb un comta gotes , (podem fer l’aigua de color) ves tirant gota a gota damunt de la moneda i ves comptant guantes et caben. Podeu fer un concurs a veure qui de tots els de casa posa més gotes. Serà divertit!!
CANTEU I BALLEU : PRA.PRE,PRI, LA PRIMAVERA
TOT SONA De Damaris Gilabert.
EL DIUMENGE 3 SE CELEBRA EL DIA DE LA MARE, PINTEU-VOS ELS LLAVIS I OMPLIU LA CARA DE LES VOSTRES MARES DE BESOS PERQUÈ SÀPIEN QUANT LES VOLEU.
Cuideu-vos molt. Una abraçada.
_____________________________________________________________
--------------------------------------------
DISSABTE 25 D'ABRIL
AVUÍ ÉS L'ANIVERSARI DE... CHUHAN
--------------------------------------------
MIREU EL POT AMB ELS BESETS
DE COLORS
I EL CONTE DELS TRES PORQUETS
👏👏
--------------------------------------------
😙😚
ELS DIBUIXOS DE PAULA
DEL DIA
DEL LLIBRE
--------------------------------------------
--------------------------------------------
I EL CONTE DE LA GALLINETA TURULETA
--------------------------------------------
BON DIA XIQUES/TES
AVUI 23 D'ABRIL ÉS EL DIA DEL LLIBRE...
I LA SORPRESA QUE TENIEM GUARDADA ÉS
EL CONTE QUE LES MESTRES US EM PREPARAT
(EL TENIU AL BLOG D'INFANTIL)
ESPERE US AGRADE, I... MIL BESETS DE TOOOTS
ELS COLORS
ACÍ US DEIXE PROPOSTES PER A FER EN EL DIA DEL LLLIBRE

--------------------------------------------

ELSA I LA SEUA GERMANA MARTA FENT LES COQUES DE PASCUA
ELS OUS DE PASQUA AQUESTA FITXA ESTÀ MOLT REQUETEBÉ !!!!! ----------------------------------------- Què treballador està Asier!

--------------------------------------------
ELOÀ també està molt treballadora!!


--------------------------------------------
MIRHA ENS ENVIA UN ARC DE SANT MARTÍ
QUÈ BONIC!
--------------------------------------------
DEURES SETMANA DEL 21 AL 24 D'ABRIL
1.- PRACTIQUEM LA
LLETRA J I LA
LLETRA K
- ESCRIBIU
TRES PARAULES AMB J , QUE US DIGUEN EL SO DE CADA LLETRA I ANEU ESCRIVINT-LA, DESPRÉS QUE LA COPIEN. SI NO
SABEN DIR PARAULES AMB J MÉS CAP A BAIX
US POSE VOCABULARI
- ARA QUE PENSEN UNA PARAULA, LA
DIBUIXEN I LA ESCRIUEN ESPONTÀNIAMENT, O SI TROBEU ALGUN
DIBUIX EN UNA REVISTA, ETC, QUE COMENCE PER J QUE LA RETALLEN.
- IDEM AMB LA LLETRA K
PODEM ANAR LLEGINT ALGUNA PARAULA PER A
AMPLIAR VOCABULARI:
JARDÍ, JERSEI, JOC, JUNY, JULIOL, JUGAR,
JAQUETA, JARDINERA, JEEP
KIWI, KUNG FU, KARATECA, KILO
2.- PRACTIQUEM LA NUMERACIÓ
- ESCRIURE ELS
NÚMEROS FINS AL 8 , DESPRÉS FICAR QUATRE NÚMEROS I ELLS DIGUEN QUI VA DAVANT I DARRERE, EXEMPLE:
__ - 3 - __ / __ -
4 - __ / __ - 2 - __
/
__ - 5 - __
JUGUEM I CONTEM:
- AMB PINCES DE LA ROBA LES
ENGANXAREM FENT TREN DE TRES O MÉS VAGONS.
AGAFAREM DOS I ELS
JUNTAREM, DESPRÉS CONTAREM QUANTS VAGONS TÉ EL NOU TREN.
ESCRIUREM EN UN PAPER ELS NÚMEROS I LA SUMA, EXEMPLE 3 +
4 SÓN 7
( EL SIGNE = ENCARA
NO ESTAVA TREBALLAT). PER AIXÒ DIREM SÓN. FEM QUATRE SUMES DIFERENTS.
- AMB LES
PINCES CONSTRUÏM UN TRIANGLE, UN QUADRAT, UN ROMBE, UN RECTANGLE.
ARA CONTA QUANTES
PINCES HAS UTILITZAT PER A FER CADASCUNA DE LES FIGURES.
CONTEM
FINS A 20 MENTRE ALTRES S’AMAGUEN
3.-ELS PARES TINDREU
QUE LLEGIR ALS VOSTRES FILLS
LA LLEGENDA DE SANT JORDI.
DIBUIXEU EL QUE MÉS US AGRADE DE LA LLEGENDA A UN FULL , PINTEU, I ESCRIVIU EL NOM DELS PERSONATGES. (RECORDEU ENVIAR LA FOTO)
DIBUIXEU EL QUE MÉS US AGRADE DE LA LLEGENDA A UN FULL , PINTEU, I ESCRIVIU EL NOM DELS PERSONATGES. (RECORDEU ENVIAR LA FOTO)
4. EL DIA 23 MIREU EN EL BLOG D’INFANTIL EN LA PART
CENTRAL I COMÚ A TOT INFANTIL… “HI HA UNA SORPRESA” TINDREU QUE LLEGIR QUÈ CAL FER. TAMBÉ HO ENVIARÉ A LA WEB FAMÍLIA.
------------------------------------------
------------------------------------------
BON DIA !! AVUI 21 D'ABRIL ÉS L'ANIVERSARI DE...
![]() |
IMRAN
MOLTES FELICITATS !!!!!
👄👄👄👄👄
-------------------------------------------


UMMMM!! JORGE QUÈ BO!! 😋
--------------------------------------------
MIREU ELS DOLÇOS DEL NOSTRE ASIER

ESTAN PER A XUPLAR-SE ELS DITS
--------------------------------------------
A VORE LES VOSTRES MILOTXES I MONES...
AQUESTA ÉS LA MEUA
MILOTXA
--------------------------------------------
BON DIA, AVUI 14 D'ABRIL ÉS L'ANIVERSARI DE...
MARTA
5 anys 👄👄👄👄👄
Què passes un feliç dia!!
--------------------------------------------
QUÈ BONA PINTA TENEN LES MONES PAULA!!
I...
ACÍ TENIU LA SEUA MILOTXA

--------------------------------------------
--------------------------------------------DIMECRES 8 D'ABRIL
ACÍ TENIU LES PROPOSTES DE PASQUA
A LA WEB FAMÍLIA TENIU LES PROPOSTES PERÒ MÉS DESENVOLUPADES, MIREU-LA.
Si voleu ballar una estoneta ací teniu dos cançons pasqüeres:
Si voleu jugar ací teniu un xicotet recull de jocs tradicionals:
DIVENDRES 3 D'ABRIL

UNA GRAN SORPRESA ... M'HAN FET UN REGAL ...
VOLEU SABER QUÈ ÉS?? MIREU EL SEGÜENT VÍDEO

MOLTES GRACIES !!!
ESTIC SUPER EMOCIONADA I AGRAÏDA.

MIL BESETSSSSSSSSS
--------------------------------------------
DIMECRES 2 D'ABRIL
RACONET DELS UNICORNIS
ELOÀ, MOLT BEEEEEÉ!!!!! ------------------------------------------ ![]() |
QUÈ GUAPA IRIS!!! ------------------------------------------ |
SUPER BONIC.
--------------------------------------------DEMÀ 2 D'ABRIL

Podeu escriure dins : Dia de l' Autisme. Aquest gest servirà per a animar entre tots als xiquets/tes amb autisme: tots iguals / tots diferents. Tot anirà bé.
------------------------------------------
DIMARTS 1 D'ABRIL
BON DIA !! ACÍ TENIM ELS PRIMER DIBUIXOS I FOTOS DELS UNICORNIS.

MOLT BÉ PER PEDRI . HA TREBALLAT MOLT.
------------------------------------------

MARTAAAAAAA, HOLAAAA!!!
------------------------------------------
DILLUNS 30 DE MARÇ
BON DIA
UNICORNIS !!
TASCA PER
A AQUESTA SETMANA DEL 30 AL 3 D’ABRIL
CADA
XIQUET TÉ UN RITME DE TREBALL, PACIÈNCIA I DOSIFIQUEU LA FEINA.
LECTOESCRIPTURA :
+ QUE
RETALLEN LES LLETRES DEL SEU NOM I PRIMER COGNOM D`UNA REVISTA, ETC. I QUE INTENTEN
PEGAR- LES A UN FULL CORRECTAMENT.
+LLETRES H
-I
- ESCRIVIU
TRES PARAULES AMB HAC , QUE US DIGUEN EL SO DE CADA LLETRA I ANEU ESCRIVINT-LA,
DESPRÉS QUE LA COPIEN.
- ARA QUE
PENSEN UNA, LA DIBUIXEN I LA ESCRIUEN ESPONTÀNIAMENT,
O SI TROBEU ALGUN DIBUIX EN UNA REVISTA, ETC, QUE COMENCE PER L’HAC QUE LA
RETALLEN.
-
IDEM AMB LA LLETRA I
PODEM
ANAR LLEGINT ALGUNA PARAULA PER A AMPLIAR VOCABULARI:
HERBA, HOTEL, HUMUS, HORT, HAMACA, HIVERN, HÀMSTER
IOGURT,
INDI, ILLA, IAIA, IO-IO, INFERMERA, IGLÚ
MATEMÀTIQUES:
- COMENCEM
AMB EL NÚMERO 8 (REPASSEM AMB EL DIT EN UNA CAIXA AMB FARINA O ARRÒS)
- ARA EL
FEM AMB LLAPIS A UN FULL.
- DIBUIXEM
8 VEGADES EL 8, DIBUIXEM 8 CERCLES
- FEM GRUPS
DE 8 COSES.
-
ANEM FENT
SÈRIES DE 3 OBJECTES.
ALTRES ACTIVITATS:
-
AGAFEU EL LLIBRE
DEL CANÇONER I PODEU ANAR REPASSANT LES CANÇONS, DITES, ENDEVINALLES QUE HEM
TREBALLAT.
-
QUE RETALLEN UN
DIBUIX D’UNA REVISTA… O UN DIBUIX QUE HAN FET ELS XIQUETS I EL FEM EN 4
TROSSOS, INTENTEM PEGAR-LOS PER A FORMAR ALTRA VEGADA EL DIBUIX.
-
AL CALENDARI QUE
TENIU A CASA PODEU ANAR RODEJANT EL DIA EN EL QUE ESTEM I DIBUIXAR UN SOL, UN
NÚVOL, PLUJA, VENT… SEGONS EL TEMPS QUE FA.
-
PSICOMOTRICITAT
FINA: PASSAR MACARRONS PER UN CORDELL AMB LA MÀ DRETA I DESPRÉS AMB L’ESQUERRA.
I ANAR COMPTANT ELS QUE POSEM. (intenteu arribar a 20)
- AGAFAR QUALSEVOL COSA NO MASSA XICOTETA AMB
PINCES I POSAR-LES DINS UN GOT, TAMBÉ LES COMPTEM.
Les fitxes que us donarem en Nadal …si no les teniu fetes podeu
aprofitar-les.
Si voleu posar algun comentari vostre o dels
xiquets
al blog, cliqueu en la nostra classe i
escriviu.
------------------------------------------
DISSABTE 28 DE MARÇ
HOLA UNICORNIS !!!
JO TAMBÉ HE FET EL MEU DIBUIX
PER POSAR-LO AL BALCÓ.
AQUEST APLAUDIMENT ÉS PER A TOTS ELS XIQUETS I XIQUETES.
US ENVIE UN BES!!!
------------------------------------------

BON DIA UNICORNIS! MIREU QUINA IMATGE DE LA PRIMAVERA MÉS BONICA.
PODEU FER UN DIBUIX DE LA PRIMAVERA DES DE LA VOSTRA FINESTRA I QUAN TORNEM AL COL.LE FAREM UNA EXPOSICIÓ DE TOTS ELS VOSTRES DIBUIXOS.
-----------------------------------------------------------------------------
DIMARTS 17 DE MARÇ
DISSABTE des de la meua casa us vaig a aplaudir MOLT a tots i totes.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada