BLOG de L'AULARI D'INFANTIL del CEIP VILLAR PALASI de SAGUNT

BLOG de L'AULARI D'INFANTIL del CEIP VILLAR PALASI de SAGUNT

CLIQUEU A LA DRETA SI VOLEU ENTRAR A LA VOSTRA CLASSE

CLASSE DE LES ESTRELES

 EN MAIG EL NOSTRE RACONET HA CANVIAT  

 DE LLOC, BUSQUEU-LO   A  :

HUI 31 D' AGOST ÉS L' ANIVERSARI DE DIEGO


         MOLTES FELICITATS !!!! 
    QUE PASSES MOLT BON DIA👏😘😘

--------------------------------------------------

HUI 3 D' AGOST ÉS L' ANIVERSARI DE  VALERIA




MOLTES FELICITATS !!!  👏👏💋💖


DILLUNS 27 DE JULIOL

HUI ÉS L' ANIVERSARI D' AITANA

MOLTES FELICITATS!!   💖💖
___________________________________


DIMECRES 15 DE JULIOL

HOLA ESTRELETES COM VA L' ESTIU ?

HUI ÉS L' ANIVERSARI DE KEISHA!!


MOLTES FELICITATS !!!


 

 

HOLA FAMÍLIES


 HUI 19 DE JUNY  PODEU CONSULTAR LA WEB FAMILIA PER VEURE ELS INFORMES D’ AVALUACIÓ, PER FAVOR LLEGIU TOTA  LA INFORMACIÓ QUE APAREIX AL SEGUENTS APARTATS.
-TERCERA AVALUACIÓ : L’ APARTAT DE CAPACITATS I UNITATS TREBALLADES.
- AVALUACIÓ FINAL: CAPACITATS (IGUAL QUE A LA TERCERA) I  OBSERVACIONS. 
PER A QUALSEVOL DUBTE O ACLARIMENT FEU SERVIR EL CORREU
estrelesagunt@gmail.com


Ací us deixe unes recomanacions per a  l'estiu per tal de  mantindre una rutina de treball senzilla .
     
RECOMANACIONS ESTIU CURS 2019-2020

Benvolgudes famílies us faig arribar propostes per a seguir treballant aquest estiu amb els vostres fills/es.
Es tracta d’un recull de suggeriments que els ajudarà a reforçar el que han aprés i a continuar treballant els hàbits.

-
-
-
-  Jugar a l’aire lliure, nadar, anar en bicicleta, patinet, patins,  anar  a comprar, descansar, alçar-se tard, desdejunar súper bé, menjar  gelats, fer excursions, embrutar-se…

JOCS DE LLENGUA I MATEMÀTIQUES

-
-
-
-
-
o
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Les activitats han de ser de curta durada per no cansar-se i   assegurar-nos el manteniment de l’atenció i l’èxit de l’activitat. 
Que siguen agradables per al xiquet/a i que no les vegen com una obligació.

En fi… gaudiu de l’estiu i, per suposat, dels bons moments. 

    I ARA 

           https://1drv.ms/v/s!ArWJmBHC-SdGhGIe8wVkPN6TMWek


                        Passeu-ho d’allò més bé…BON ESTIU   
                                    

                                          

AVUI 15 DE JUNY  LA PROPOSTA SETMANAL ÉS:

FER LA GIMCANA QUE US HEM PREPARAT LES MESTRES.
ANEU A LA PÀGINA PRINCIPAL I A JUGARRRRR  !!!


ESPERE QUE US AGRADE💋💋💋













HUI,11 DE 
MOLTES FELICITATS !!!!



DILLUNS, 8 DE JUNY

        🎵🎵BON DIA,DIA,  BON DIA SOL
                  BON DIA XIQUETS I XIQUETES 
                  BON DIA A TOTS.🎶🎶🎶
                             
                      BON DIA!!

HUI, MILLOR CANTAR " CHIP-CHAP "

☔☔☔☔☔☔☔☔☔☔☔☔☔☔☔☔




SETMANA DEL 8 AL 5 DE JUNY

LECTOESCRIPTURA

LLETRES   

-ESCRIU QUATRE PARAULES QUE CONTINGUEN L’ X I FES EL DIBUIX.
-ESCRIU QUATRE PARAULES QUE COMENCEN PER Z I FES EL DIBUIX.
-COPIA LES FRASES I RODEJA LES PARAULES QUE TINGUEN L‘ Y
    
·HE COMPRAT UNA CANYA DE PESCAR.
·L’ARANYA ESTAVA MOLT CANSADA.
 
·AQUEST ESTIU ANIRÉ A LA MUNTANYA
 

-AMPLIACIÓ DE VOCABULARI. LLEGIR.

              XAPA – XAMPÚ – XAROP – XUFA – XURRO
              YOEL – YAIZA – YOUSRA – YAGO –
               ZOO – ZETA – ZULEMA – ZERO – ZIG-ZAG

MATEMÀTIQUES


FIXAT EN LA IMATGE I CONTESTA:





QUANTS XIQUETS I XIQUETS HI HA?  HI HA  _______ XIQUETS /ES
QUANTS SÓN XICS?  HI HA _____ XICS
QUANTS SÓN XIQUES?  HI HA ____   XIQUES
QUANTES PALMERES HI HA?  HI HA ______ PALMERES
QUANTES OMBREL.LES HI HA?  HI HA _______ OMBREL.LES
QUANTS CRANCS HI HA?  HI HA __________ CRANCS.


ARA FITXAT EN AQUESTA I…
-QUANTS PEIXOS HI HA?  HI HA ______ PEIXOS
-DIR COSES QUE HI HA AL DIBUIX. EXPLICAR QUÈ VEUS.

-ESCRIU 4 PARAULES RELACIONADES AMB LA IMATGE.



LABERINTS

FIXA’T BÉ I A VORE SI TROBES EL CAMÍ D’EIXIDA. (No cal imprimir, mirant la imatge i seguint amb el dit podeu trobar-les)



MANUALITAT:
Si aneu a la platja podeu recollir pedretes i decorar-les per a jugar al tres en ratlla.
Material: -  1 tauler o dibuix com el model
               -  3 pedres o qualsevol objecte del mateix color        
               -  3 pedres d’un color diferent que l’anterior.
Instruccions : El primer jugador ha de posar la seua peça en el punt central. El  segón jugador  ha de col.locar la seua peça en un dels punts  restants. Correlativament ambdós jugadors han d’anar posant less seues peces en els distins puns buits. Durant la partida cada jugador ha d’anar menejant alternativament les peces. Guanya el jugador que primer col.loca les seues tres peces en línia recta i diu:” tres en ratlla”.                                                                                                  


LES CANÇONS D’AQUESTA ÚLTIMA SETMANA SÓN RELATIVES A L’ESTIU. 

“Comença l’ estiu” Damaris Gelabert  ---- https://youtu.be/d3NWWRsgO3k

“Viu l’ estiu” El pot petit---https://youtu.be/NC4A97nuZZY





EL VIDEO D’ AQUESTA SETMANA, continuem amb el paper…
                            
                                  El conte del vaixell pirata






QUE VOS HA PAREGUT EL CONTE? VOS HA AGRADAT?
CUIDEU-SE MOLT.
BESETS PER A TOTES LES 🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


-----------------------------------------------------------


DILLUNS, 1 DE JUNY 

     HOLA 🌟🌟🌟🌟🌟

BON DIA, COMENCEM EL MES DE JUNY. 
ESPERE QUE GAUDIU AMB AQUESTES PROPOSTES.


SETMANA DEL 1 AL 5 DE JUNY

LECTOESCRIPTURA

-CONTINUEM RETALLANT SÍL·LABES PER A FORMAR PARAULES.
VA – VE – VI – VO - VU
NA – NE – NI – NO - NU
LLETRES  V , W
-ESCRIU QUATRE PARAULES AMB V I FES EL DIBUIX.

-COPIA LES FRASES I RODEJA LES PARAULES QUE COMENCEN PER

·VIOLETA  VOL  ANAR  AL  WATER
 
____________________________________________ 


·EL WAPTERPOLO ÉS UN ESPORT

____________________________________________
 

-AMPLIACIÓ DE VOCABULARI. LLEGIR

             VAGÓ - VENT- VIRUS - VOCAL - VUIT
             WATER - WATERPOLO – WINDSURF


-ESCRIPTURA ESPONTÀNIA: AQUESTA SETMANA, DONAREM UN PASSET MÉS. HO FAREU SENSE LES CASELLES. ELS DIBUIXOS ELS TENIU AL VOSTRE CORREU.


MATEMÀTIQUES

- CONTEM ELS PUNTETS I POSEM EL RESULTAT




- FIXA’T BÉ, A VORE QUANTES DIFERÈNCIES TROBES.





HE TROBAT:__________________

MANUALITAT:


- FES UN XURRO DE PLASTILINA:- CURT I FORMA LA
                                                        - LLARG I FORMA LA

EL VIDEO D’ AQUESTA SETMANA, JUGANT AMB EL PAPER ...




VULL VORE  QUE TAL US QUEDEN ELS VOSTRES BARRETS.

MOLTS BESETS💖💖💖💋

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


HUI 28 DE MAIG ÉS L' ANIVERSARI DE SAÚL .





MOLTES FELICITATS !!!




DILLUNS, 25 DE MAIG

BON DIA !!


SETMANA DEL 25 AL 29 DE MAIG

LECTOESCRIPTURA
-CONTINUEM RETALLANT SIL.LABES PER A FORMAR PARAULES.




LLETRES  T  I  U
-ESCRIU QUATRE PARAULES AMB T I FES EL DIBUIX.
-ESCRIU QUATRE PARAULES AMB U I FES EL DIBUIX.
ESCRIPTURA ESPONTÀNIA:   (ESCRIU ALS QUADRETS LA PARAULA, SI ET FALTA ALGUNA LLETRA AMB AJUDA DELS PARES/MARES ESCRIU-LA BAIX CORRECTAMENT). ELS DIBUIXOS ELS TENIU AL VOSTRE CORREU.

-AMPLIACIÓ DE VOCABULARI. LLEGIR

TAULA– TINTA - TAURÓ – TENIS  - TETERA -TOS
UKELELE - UNGLA – ULL – USAR – ÚLTIM
Rodeja totes les “T” i les “U” I APUNTA…
QUANTES “T” HI HA
QUANTES “U” HI HA

ANEM A INVENTAR REDOLINS, ELS ESCRIBIU A UN FULL O CARTULINA I DECOREU. ACÍ TENIU EXEMPLES.

























PODEU FER UN REDOLÍ AMB LES PARAULES:    
  CLAU I DAU----PANDERETA I XIQUETA                     
PINGÜÍ I VIOLÍ
MATEMÀTIQUES 
-COLOQUEU ELS TAPS DE FALTEN, EN CASA PODEU FER ALTRES MODELS.



        ­- FEM SUMES AMB TAPS.

-SUMEU I RELACIONEU AMB FLETXES EL RESULTAT.


PSICOMOTRICITAT.
QUAN ANEU AL CARRER A PASSEJAR O AL PARC PODEU CONSTRUIR UN SAMBORI AMB CLARIONS DE COLORS I JUGAR.




MANUALITAT:
ANEM A FER UN MARC DE FOTOS : AGAFEU EL FULL, EL DECOREU COM INDICA EN EL DIBUIX , QUE ELS PARES/MARES US TALLEN ELS CANTONS I AMB UN PALET O BOLI “ENROSCAR”CAP A DINS I… JA EL TENIU. PODEU POSAR DINS UNA FOTO O UN DIBUIX.




REPASSEM LA CANÇÓ DE LES ESTACIONS DEL ANY DE DAMARIS
https://youtu.be/acZUIUQS5Rg


EL VIDEO DE AQUESTA SETMANA ÉS UNA RECEPTA DE CUINA.


https://1drv.ms/v/s!ArWJmBHC-SdGhF8lEPqSapS38GyB 


ESPERE QUE US AGRADE I QUE VOSALTRES M`ENVIEU FOTOS DELS VOSTRES. 
ALTRA SETMANA QUE NO ESTEM JUNTS, US TIRE A FALTAR. 
MOLTS BESETS ESTRELETES 💋💋💋💋💋

-------------------------------------------------------------------------------

DILLUNS, 18 DE MAIG
HOLA,HOLA  CÓM ESTEU?

SETMANA DEL 18 Al 22 DE MAIG

LECTOESCRIPTURA
- DIR 3 PARAULES QUE COMENCEN PER LA LLETRA R I 3 QUE ACABEN.
- FER 3 DIBUIXOS DE COSES QUE COMENCEN PER S
- VOCABULARI : LLEGIR
           RAM - REGAL- RIURE - RODA - RUTINA
           SAFATA - SERRA - SIS - SOFÀ – SUPERMERCAT

- PODEM AUGMENTAR EL JOC DE LA SETMANA PASSADA AMB LES SIL·LABES. LES ESCRIVIU A UNA CARTOLINA, FULL, CARTÓ DE CAIXA DE SABATES…, REPASSEU EN RETOLADOR, PINTEU PER DAMUNT EN LA PINTURA TOMBAETA, RETALLEU AMB UN POQUET D’ AJUDA I HO GUARDEU EN UNA CAIXA JUNT A LES ALTRES I A FER PARAULES.






-PRACTIQUEM ELS EXERCICIS AMB LA LLENGUA, BUFAR CAP A FORA I ASPIRAR CAP A DINS…

AGAFAR PAPERETS,LACASITOS ...ASPIRANT EN UNA

FER UN RECORREGUT BUFANT UNA
PILOTA, TAP, ROLL WC....













  POSICIONS DE LA LLENGUA DAVANT L' ESPILL


            
1. Inspirar pel nas de manera curta i suau i tirar l'aire per la boca de manera llarga i forta.
2. Inspirar pel nas i tirar l'aire per la boca bufant tres vegades, fort.
3. Inspirar pel nas i tirar l'aire per la boca amb vibració de llavis i llengua alhora (pedorretes amb la boca).

. Llenguatge repetit:
•Repetir les següents paraules: riure, branca, rata, riu, rem, rus, granota, ros, gos, parra, gossa, corral, carro, trencat, rotllo, roig, terra, serra, rabosa, barril, esborrar, ruc, ferro, esborrany, Enric, corretja, ferrocarril, pujar, llegir, agranar, veure, tocar…
 Ritme:
Palmades acompanyant les paraules anteriors (síl·labes), es a dir,                         ra- ta (2 palmades ); fe-rro-ca-rril (4 palmades)…
formant frases curtes, per exemple:
- La rosa, la branca, el gos, el riu, el ruc….
- El carro és roig, el ruc corre, el gos mou la cua,…
Onomatopeies:
•Com sona la moto quan arranca?
•Com fa la serra quan talla la fusta?
•Ara telefonen: ring, ring, ring, ring...

- ESCRIPTURA ESPONTÀNIA (QUE FACEN UNA O DOS PARAULES AL DIA, NO TOTES A LA VEGADA, AIXÒ VOL DIR,  ESCRIURE SOLS, PINTAR, DESPRÉS SI NO ESTÀ CORRECTA LA PARAULA AJUDEM FENT EL SO DE CADA LLETRA I ELS XIQUETS/TES VAN ESCRIVINT BAIX DEL QUE ELLS HAN ESCRIT. (TENIU ELS DIBUIXOS ALS VOSTRES CORREUS)


EMBARBUSSAMENT : l’ embarbussament és un ”trabalenguas”. Es tracta d’ aprendre-lo, de recitar-ho a poc a poquet, ràpid… marcant les síl·labes amb palmades…

QUE US HO LLIGEN ELS PARES O MARES I VOSALTRES HO APRENEU I HO DIBUIXEU.

RODEJA LA P I DIGUES QUANTES HI HA.

MATEMÀTIQUES

EN UN FULL
- PRACTIQUEM ELS NÚMEROS I VALOREM EL SEU ÚS, ESCRIVINT:
                                                    - EL DIA, MES I ANY.
                                                    - NÚMERO DEL PATI I DEL PIS.
                                                    - TELÈFON.
                                                    - QUANTS SOU A CASA.
                                                    - COM ÉS LA TEUA MESURA DEL PEU.
                                           - PREU D'ALGUNA COSA QUE TINGA ETIQUETA





     















                  
PSICOMOTRICITAT:

PRACTICAR L'HABILITAT D’ABOTONAR BOTONS GRANS I XICOTETS ( BABI, CAMISA...)
DIBUIXAR EN UN PAPER O TROS DE TELA UNAS GRAN I DEIXEU-LOS UNA AGULLA AMB FIL O LLANA  PERQUÈ REPASSEN LA FORMA DE LA LLETRA COSINT SOTA LA VOSTRA SUPERVISIÓ.

ESCOLTEM


AQUESTA SETMANA






UN BESET, CUIDEU-SE MOLT.


DILLUNS, 11 DE MAIG



SETMANA DEL 11 AL 15 DE MAIG

LECTOESCRIPTURA
-ESCRIURE EL NOM I COGNOM DELS COMPANYS DE LA CLASSE QUE TINGUEN LES LLETRES P  I  Q , PODEN ESTAR AL PRINCIPI , AL MIG O AL FINAL.               I RODEJAR AQUESTES LLETRES.
-EN UNA CARTOLINA ESCRIVIM LES SEGÜENTS SÍL·LABES, (LES PODEN ESCRIURE ELS MATEIXOS XIQUETS/ES) LES RETALLEM I JA PODEM JUGAR A FORMAR PARAULES. SEMPRE EN MAJÚSCULES.     

                         



                                                                                  
                                                                               
                                                                  Exemples:      PA – LA /   DI – A   /   LI - LA

-LLETRES P I Q

VOCABULARI : PAPER – PERA – PIPA – PONI – PUMA
                         QUATRE – QUETXUP – QUILO – QUIOSC -  QUADRAT
-JOC DE CONCIENCIA FONOLÒGICA AMB LA LLETRA P


-ESCRIPTURA ESPONTÀNIA( ELS DIBUIXOS ELS TENIU AL CORREU)


-

COPIEU LA DITA I EL DIBUIX A UN FULL I ESCRIU LA PARAULA QUE FALTA, (ÉS

MATEMÀTIQUES :

- ANEM A FER SÈRIES DE TRES OBJECTES


- SUMEM

PODEM SUMAR AMB ELS DAUS  O AMB TAPS DE PLÀSTIC. ANOTEU QUATRE SUMES. ELS TAPS TAMBÉ PODEU ORDENAR-LOS DES DE L’1 FINS AL FINS Al 10 I CAP ENDARRERE .

















 






- JUGUEM A AMAGAR-SE, EL QUE PAGA COMPTA FINS A 20.

US PROPOSEM UNA ACTIVITAT RELAXADA

 MASSATGES de DAMARIS :  https://youtu.be/2RaUhbr7Jms

TRUC DE MÀGIA

US HE GRAVAT UN VIDEO ESPERE QUE VOS AGRADE

https://1drv.ms/v/s!ArWJmBHC-SdGhDNMaKVxzIRAeW3O?e=jwcBrl



UN ABRAÇ
-------------------------------------------------------------

DILLUNS, 4 DE MAIG

HOLA, QUE TAL LES EIXIDES AL CARRER? 

PROPOSTES PER AQUESTA SETMANA, treballeu un poquet cada dia us vindrà molt bé.

LECTOESCRIPTURA:

NOMS I COGNOMS D'ALTRES DOS COMPANYS/ES: copiar-los, comptar les lletres, quantes lletres hi ha iguals, envoltar les que tenen en comú amb les teues…
Ara  anem a intentar escriure només el nom dels companys sense copiar.
LLETRES: L’
Dir paraules que comencen per
Escriure-les en majúscula.
Llegir i fer un dibuix de les següents paraules :

  NINA- NÚVOL- NEU i després relacionar dibuix amb paraula mitjançant una fletxa.                                                               
 Escrivim 3 paraules que comencen per l’

Les lletres d'aquesta setmana si les juntem diuen
 Exemple : NO TINC SON.

LLEGIR :: NOM – NOTA – NAS- NOVEL.LA - NOVEMBRE

ESCRIURE DE MANERA ESPONTÀNIA el nom dels dibuixos adjunts (primer el xiquet/a sols dient les lletres i col·locant-les en les caselles i després ho repetim a baix (sense esborrar) amb l'ajuda de l'adult.   Cada xiquet/a estava en una fase d'escriptura,

                           
MATEMÀTIQUES

Aquesta setmana classificarem i … a comptar.
1.-Agafeu una caixa i fiqueu un grapat de 5 coses diferents: macarrons, arròs, llentilles, taps, botons, boles, pipes..... Mesclar-ho bé i després a CLASSIFICAR.
Anota en un paper quantes coses hi ha de cada grup.
I si juntem dos grups diferents, quantes tindràs? Exemple :  macarrons + boles.    Arròs + llentilles

2.- Quan et menges una fruita, poma, nispro, mandarina… cerca les llavors i compta-les.

3.- En el cartó d'una ouera  o en recipients transparents escriu els números en el fons i juga a agafar amb unes pinces de cuinar  ossos de nispro, macarrons , qualsevol cosa que tingues per casa i col·loca en l'ouera la quantitat de coses que t'indica el número.








ACTIVITATS PLÀSTIQUES

Feu una N gran i gruixuda i decora-la per dins amb: núvols de colors, números o també pots pegar-li el que has utilitzat en les classificacions ( arròs, macarrons ...)
Amb pinzells, retoladors, colors... ompli per dins una O d'ones amb diferents tons de blau.


ENDEVINALLA:




EXPERIMENT:


CANTEU I BALLEU
                   ELS MESOS DE L' ANY ,

JA HEU VISITAT EL RACONET DE LES ESTRELES?

ATENCIÓ  
 AIXÍ ANIREM OMPLINT-LO, US ESPERE.
 RECORDE QUE NO PUC PUBLICAR FOTOS ON ES VEJA  LA CARA DEL XIQUET/A.
MOLTS BESETS.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

DILLUNS, 27 D' ABRIL


HOLA JA ESTEM ACÍ EN NOVES PROPOSTES, treballar un poquet cada dia us vindrà molt bé.

LECTOESCRIPTURA:
NOMS I COGNOMS D'ALTRES  DOS COMPANYS/AS: copiar-los, comptar les lletres, quantes lletres hi ha iguals, envoltar les que tenen en comú amb les teues…
LLETRES: l’ L  i   l’ M:
Dir paraules que comencen per L ací inclourem les que comencen per LL, escriure al dictat 3 paraules (per exem. LABERINT, LASANYA, LILA, LOCOMOTORA, LUPA, LLAVI, LLEÓ, LLIMA, LLOP, LLUNA), fer un dibuix d'un LABERINT on cal trobar un LLIBRE D’ AVENTURES. 
Amb l ‘ M, classificarem les paraules que ens diguen segons les seues síl·labes (ho farem, separant els colps de veu, ajudant-nos de palmades
 (mar-ga-ri-da)
 EXEMPLES:
1: MÀ, MEL, MOS 
2: MUSSOL,MANGO – MUSCLE 
3: MEDALLA – MICRÒFON -MÚSICA 
4 o més:  MELMELADA-MEDICINA-MORTADEL.LA.
LLEGIR :Triar paraules dels exemples o unes altres i què indentifiquen les lletres i intenten llegir-les.
ESCRIURE: de manera espontània el nom dels dibuixos adjunts* (primer ells/as sols dient les lletres i col·locant-les en les caselles i després ho repetim a baix - sense esborrar- amb l'ajuda de l'adult. Cada xiquet/a estava en una fase d'escriptura,
 *(Ho teniu al correu)

DITA: Dibuixar-la en un foli, la paraula que falta és “ABRIL”  que intenten escriure-la espontàniament, pintar i guardar en el llibre que tenim del cançoner.






MATEMÀTIQUES

REPASSEM NÚMEROS 1-2-3-4-5-6-7-8 i presentem el 9 traç i quantitat.
       - NÚMERO 9 ho tracem a un full i els xiquets/es ho repassen amb el dit, llapis, retolador, també podem repassar-ho en una caixa de sal, arròs..
       - Copiar en un full i repassar amb llapis i després amb retolador.
       - Repassem la silueta de les nostres mans obertes i pintem 9 dits.
       - Comptar de l'1 fins a 9, intentar que compten cap endarrere (com si anara a enlairar un coet).
         -Veure en el blog el vídeo del color dels besos i comptar quants cors apareixen en les fotos de les mestres i què color són.
       - No trenqueu el full del calendari del mes d'Abril per a tindre presents els números i jugar a identificar-los.
    
ACTIVITATS MANUALS:
Feu un dibuix de la vostra primera eixida després del confinament: on heu anat, amb qui, si heu vist a algú…
I també no oblideu el dibuix de la mar (animals, plantes…) per al nostre projecte UNA ESCOLA REBONICA. Animals marins de la nostra mar mediterrània.
-Practicar la motricitat fina és molt important: us proposem aquesta activitat
 1. Retalla a un full rectangles. O posa tires de llana com el model                                                                     
 2. Retalla tires de papers. Pot ser full blanc, fulls de colors o decorades per vosaltres.                      
 3. Passa cada tira de paper pels rectangles.
Com? Una passarà per baix i una per dalt.





 
EXPERIMENT  QUANTES GOTES D’AIGUA CABEN EN UNA MONEDA?

   
MATERIALS
-moneda                                        
-comptagotes
-opcional colorant
                 

PROCEDIMENT
L´experiment el podem fer a la cuina de casa.
Posa una moneda al banc i amb un comta gotes , (podem fer l’aigua de color) ves tirant gota a gota damunt de la moneda i ves comptant guantes et caben.         Podeu fer un concurs a veure qui de tots els de casa posa més gotes. Serà divertit!!

CANTEU I BALLEU :  PRA.PRE,PRI, LA PRIMAVERA
                                    TOT SONA De Damaris Gilabert.

EL DIUMENGE 3 SE CELEBRA EL DIA DE LA MARE, PINTEU-VOS ELS LLAVIS I OMPLIU LA CARA DE LES VOSTRES MARES DE BESOS PERQUÈ SÀPIEN QUANT LES VOLEU.

Cuideu-vos molt. Una abraçada.

_____________________________________________________________


MOLT INTERESANT




EL   RACONET DE LES ESTRELES

AQUEST ESPAI ESTÀ DEDICAT A REBRE TOTES AQUELLES COSES QUE  HEU FET A CASA, EN AQUEST PERÍODE DE TANCAMENT, I MOSTRAR-LES ALS VOSTRES AMICS I AMIGUES. 

GRÀCIES A TOTS I A TOTES ELS QUI ESTEU OMPLINT EL RACONET EN ELS VOSTRES TREBALLS, PERÒ ENCARA FALTEN ALGUNS COMPANYS/ES, ANIMEU-VOS.

DIJOUS, 30 D' ABRIL

M' AGRADA MOLT REBRE ELS VOSTRES TREBALLS I POSAR-LOS ACÍ PER A COMPARTIR-LOS. GRÀCIES.

AITANA,EL 8 ES UN POQUET
 DIFÍCIL PERO HO ESTAS
ACONSEGUINT

                  
               CONTA I FA LES LLETRES 




TAMBÉ TREBALLA ELS NÚMEROS

QUIN CAVALLET DE MAR MÉS
BONIC ENS HA DECORAT ANA









ACÍ ENS FA UN DIBUIX DE NATURA

KEISHA ESCRIU AL DICTAT,
 SUPERBÉEE

































DILLUNS, 27 D' ABRIL

JA LI IX EL   8

 A DIEGO  LI AGRADA TREBALLAR,  MOLT BÉ!!!!

















JADE ENS ENSENYA EL SEU
 DIBUIX DEL VIRUS

 POSA MASCARETES ALS
 SEUS NINOS









                   

DIVENDRES, 24 D'ABRIL


ACÍ TENIU LA LLEGENDA DE SANT JORDI FETA PER NÚRIA


DIJOUS, 23 D' ABRIL



 ZULEMA  ENS CONTA UN CONTE  I JUGA AMB LES TITELLES



DIMECRES, 22 D' ABRIL


 MIQUEL,QUE BÉ TREBALLES EN EIXE PAPER TAN GRAN.



ANA, LA SUPERHEROÏNA 




NÚRIA ESTAS FETA UNA ARTISTA , QUÈ BONIC




LES MONES DE NEUS DEUEN DE ESTAR BONIIIIIISSIMES




































MIREU SAÚL QUE BÉ TREBALLA












QUANTES COSES TÉ DIEGO PER A PASSAR-HO BÉ






























DIVENDRES, 17 D' ABRIL


NAJLAE ENS REGALA UN DIBUIX


DIEGO DIBUIXA A LA SEUA COMPANYA

I  ELS NÚMEROS..., QUE BÉ!!




















DIJOUS, 16 D' ABRIL
























AITANA, REPASSA ELS NÚMEROS I LI 
AGRADA, MOOOOLT.




DIMECRES, 15 D' ABRIL




MIREU ELS TREBALLS DE PASQUA DE MIQUEL, MOLT BÉ!!



DIMARTS, 14 D' ABRIL

APORTACIONS PASQÜERES: OUS, MONES, MILOTXES DE...



KEISHA

DIEGO

ASIER

YOEL

ZULEMA




I     TAMBÉ ACTIVITATS PER A SEGUIR APRENENT.


VALERIA CONTA DIBUIXOS
ANA ESCRIU I DIBUIXA

CLAUDIA ENS ENSENYA EL 7
ZULEMA CONTA I ESCRIU.

MOLT BÉ XIQUES, BRAVO!!!!!


DIVENDRES, 10 D' ABRIL




KEISHA ENS ENSENYA COM
TREBALLA LES LLETRES

I    ELS NÚMEROS





DIJOUS, 9 D'ABRIL


I PINTA AQUEST DIBUIX, BRAVO!!!

CLAUDIA ESCRIU ELS NOMS
 DELS COMPANYS/ES




ZULEMA JA ESTÀ PREPARADA
PER A PINTAR ELS OUS DE PASQUA
AIXÍ M'AGRADA!
AMB EL SEU GERMÀ NEIL 








DIMECRES, 8 D' ABRIL 
   ELENA DIU: AVUI ESTIC MOLT CONTENTA PERQUÈ M'HO ENVIAT MOLTES COSETES, MIREU-LES TOTES. GRÀCIES


LLEGINT

       I  JUGANT NEUS ES DIVERTEIX















A LA SEUA CASA

MIREU QUINES COSES MES XULES FA NÚRIA            






DIEGO ESTÀ FET UN CAMPIÓ, SEGUEIX TREBALLANT MOLT




DIMARTS,7 D' ABRIL



ANA JA SAP ESCRIURE SENSE MIRAR EL SEU NOM I COGNOMS, MOLT BÉ!!!



EL IAIO I LA IAIA DE VALERIA HAN EIXIT MOLT AFAVORITS, BRAVO !!!!


DIVENDRES, 3 D'ABRIL



ANA CONTINUA TREBALLANT A LA SEUA CASA.




NEUS, ERIC I SARA  S'ESTAN DIVERTINT AMB UN JOC DE TAULA



DIMARTS, 2 D'ABRIL



AQUEST ÉS EL MEU GLOBUS BLAU I ELS VOSTRES ?

MIQUEL ESTÀ FET UN ARTISTA.
   
DIMECRES,1 D'ABRIL

                                                                                                                      


                                                                                                              
                                          ACÍ TENIU A DIEGO FENT UNA FALLA DE JOGUINES, BRAVO!!!!!!!!!!


MIREU QUE BONIC L'ARC DE SANT MARTÍ D'ANA


DISSABTE, 28 DE MARÇ

  

HOLA ESTRELETES !!!!
AQUEST APLAUDIMENT ES PER A TOTS 
 ELS XIQUETS I LES XIQUETES.







US ENVIE UN BES PER CORREU,AGAFEU-LO

JA US HA ARRIBAT??? ESPERE QUE PROMPTE ME'L PUGUEU TORNAR.







-----------------------------------------------------------------------------------------------------

DIJOUS 26 DE MARÇ

Fa quinze dies estàvem gaudint tots junts de l'exposició dels ninots de la falla.










DIVENDRES 27 DE MARÇ

MIREU QUINA COMISSIÓ FALLERA MÉS BONICA  S' HA TINGUT QUE QUEDAR A CASA.





   
Jo demà des de la meua casa us vaig a aplaudir MOLT a tots i totes.👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻





https://1drv.ms/v/s!ArWJmBHC-SdGhGIe8wVkPN6TMWek

2 comentaris:

mnieves ha dit...

Moltes gràcies Elena per totes les teues propostes, ací estem fent tot alló que podem per a entretindrels, la veritat es q estan portan se molt b per a lo q hi ha i tb tenen sort de tindre la companyia dels germans!!!molts ànims i força i que tot aço acabe prompte!!

Unknown ha dit...

Hola!!! Muchas gracias por las propuestas para mantenerlos algo más entretenidos y que sigan avanzando un poco. Tenemos muchas ganas de veros a todos!!!! Cuidaros mucho y un beso grande que seguro pronto se dan todos juntos!!!! 😍